poniedziałek, 12 grudnia 2022

Mój dzień w książkach 2022

W tamtym roku spodobała mi się zabawa "Mój dzień w książkach" i postanowiłam ją kontynuować. O zasadach możecie poczytać tutaj.

A to jest tekst, który należy wypełnić tytułami przeczytanych w tym roku książek.

Mój dzień w książkach 2022

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

Moja wersja w tym roku wygląda tak:

Zaczęłam dzień (z) Obsesją.
W drodze do pracy zobaczyłam Drugie życie doktora Murka
i przeszłam obok Królowej,
żeby uniknąć Zarazy,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Alei Bzów.
W biurze szef powiedział: Szczęście pachnie bzem
i zlecił mi zbadanie Stulecia Winnych.
W czasie obiadu z Kanem i Ablem
zauważyłam Wikingów. Najeźdźców z północy
pod Damami złotego wieku.
Potem wróciłam do swojego biurka W cieniu prawa.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Dług honorowy
ponieważ mam Szlachetne serce.
Przygotowując się do snu, wzięłam Pierwsze słowo
i uczyłam się Przeciwko bratu,
zanim powiedziałam dobranoc Kobietom Henryka VIII.

Może ktoś przyłączy się do zabawy? Pochwalcie się swoimi wersjami.

Pozdrawiam Was serdecznie :)


22 komentarze:

  1. Gdzieś kiedyś natknęłam się już na tą zabawę, ale szczerze powiem że z mich przeczytany książek trudno mi było ułożyć coś z sensem, dlatego odpuściłam. Tobie wyszło pierwsza klasa !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś spróbuj jeszcze raz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ha ha ha !!! Bardzo lubię tę zabawę z książkowymi tytułami. Robiłam to w ubiegłym roku. Śmieszne rzeczy wychodzą z tej składanki słownej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - czasem wychodzą dość pokręcone teksty :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetna zabawa i bardzo trafnie dobrałaś tytuły. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa dla dużo czytających :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co policzyłam to wystarczy 16 książek w roku :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. No super to wymyśliłaś,ja dużo czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, to spróbuj i Ty coś ułożyć ze swoich przeczytanych tytułów :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Aniu brawo ale świetnie wyszło :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak by wyszło u Ciebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Super! Bardzo dziękuję, że przyłączyłaś się do mojej zabawy. Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz mojego bloga, jako źródło :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonały tekst wyszedł z Twoimi uzupełnieniami. Fajna zabawa i może kiedyś podejmę próbę uzupełnienia tekstu.
    Pozdrawia Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa zabawa, od razu zaczęłam zastanawiać się jak mogłabym uzupełnić tekst... :) na przykład Dzień zaczęłam od Cappuccino z cynamonem, w drodze do pracy zobaczyłam Skrawek Pola, i przeszłam obok Spalonych Mostów, żeby uniknąć Koncertu cudzych życzeń ale oczywiście zatrzymałam się przy Małej księgarni samotnych serc... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się kończy? Jestem ciekawa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Fajna zabawa, ale jestem zbyt leniwa, żeby uzupełnić wolne miejsca. Jednak Tobie poszło znakomicie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń