środa, 7 grudnia 2022

Bluzeczka na drutach

Dzisiaj znowu mogę się pochwalić nowym udziergiem. Tę bluzeczkę także - jak tę z tego posta - wykonałam z zalegających od dawna nitek. Dodałam też kilka motków nowszej włóczki, bo resztek ogólnie mam sporo, ale same moteczki są czasem niewielkich rozmiarów. Nadają się więc raczej jako dodatek, a nie podstawa całej pracy. W tej bluzeczce chciałam mieć jakiś ładny wzór w fale z delikatnym, niezbyt prześwitującym ażurem, tak żeby podkreślić kolorowe paski. Tym razem zrobiłam też krótkie rękawki. Są bardzo króciutkie, bo tylko tyle zostało mi na nie włóczki. Kiedy robiłam zdjęcia bluzki, to rękawki nie za bardzo chciały współpracować i robiły co chciały ;)


A ja z rozpędu robię następną rzecz na drutach. Może wyjdzie mi coś większego.

Pozdrawiam serdecznie :)


16 komentarzy:

  1. Fajna ta Twoja bluzeczka. Podziwiam Wszystkich którym się dziergać na drutach. Nie jest to szybka technika!! Jak dzieci moje były małe to kupiłam sobie nawet maszynę dziewiarską, wtedy sweterek powstawał szybko. Tak że podziwiam do dziś ręczną robotę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wolę robić na drutach niż szydełkować. Chociaż to zależy od nastroju i planów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fantastyczna 😍 Druty mnie nigdy nie wciągnęły w robótki, więc tym bardziej podziwiam efekty 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, cudna bluzeczka. Ach, jakbym chciała umieć sobie coś takiego sama wydziergać.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta bluzeczka!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzorek zastosowałaś na dole bluzki. Wygląda świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna wyszła Ci ta bluzeczka i za nic nie zgadłabym, że robiłaś ją z resztek. Bardzo ładny też jest ten górny kolor, na moim komputerze wygląda jak malina ze śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzeczka, wielkie brawa za pomysł i wyginanie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A "wyginanie" mnie rozbawiło. Choć faktycznie trochę powyginałam paseczki, żeby nie były takie proste ;) Pozdrawiam :)

      Usuń