wtorek, 14 grudnia 2021

Mój dzień w książkach 2021

Na książkową zabawę natknęłam się u Emilii z Bibliotecznika robótkowego, a więcej o zabawie możecie poczytać na blogu Dowolnik. Tak mi się to zadanie spodobało, że i ja postanowiłam się przyłączyć. Zabawa polega na wypełnieniu tekstu tytułami książek przeczytanych w 2021 roku. Książki dopasowujemy tak, aby tekst był w miarę sensowny. Oczywiście jeśli trzeba, to odmieniamy przez przypadki ;)

Mój dzień w książkach 2021

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

A moja wersja wygląda tak:

Zaczęłam dzień (z) Dobrymi uczynkami.
W drodze do pracy zobaczyłam Florystkę
i przeszłam obok Sfory,
żeby uniknąć Piętna,
ale oczywiście zatrzymałam się przy Irlandzkich Łąkach.
W biurze szef powiedział: Wszyscy jesteśmy podejrzani
i zlecił mi zbadanie Fenomenów niemożliwych, które nie mogły zaistnieć, a istnieją.
W czasie obiadu z Pacjentką
zauważyłam Arkę zabójców
pod Kamienicą pod Szczęśliwą Gwiazdą.
Potem wróciłam do swojego biurka Po tej stronie nieba.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Wszystko dla pań
ponieważ mam Szczęście na wyciągnięcie ręki.
Przygotowując się do snu, wzięłam Przytulajkę
i uczyłam się Perswazji,
zanim powiedziałam dobranoc Ostatniemu dziecku.

Może i Wy się przyłączycie do zabawy?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)


9 komentarzy:

  1. Świetnie to u Ciebie wygląda, a pozycje bardzo ciekawe. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały dzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha ha ! Ale świetna zabawa ! Można podsumować własne czytelnictwo i jeszcze się pośmiać. Super ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zabawa i super dopasowałaś książki , muszę koniecznie poczytać o co w tym chodzi :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa i pozytywny dzień. Pozdrawiam przedświątecznie 🎄☃️☃️☃️☃️☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
  6. łał ale Aniu świetnie się wpasowałaś z przeczytanymi super to zabrzmiało :)))
    Aniu dziękuję za pamięć karteczka doszła buziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale poradziłaś sobie z odpowiedziami na pytania. Nie jest to łatwe zadanie. Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń