środa, 8 grudnia 2021

Sweter z resztek włóczek - projekt terapeutyczny

Ostatnio miałam (i wciąż mam) bardzo trudny czas i żeby zająć czymś ręce i głowę wydziergałam sweter z resztek. Do jego zrobienia wyciągnęłam wszelkie kłębuszki resztkowe, a nawet krótkie odcinki wełenek, takich do 1 metra i zaczęłam dziergać. Aby nie mieć tysiąca nitek do schowania, wszystkie włóczki zszywałam razem już podczas pracy. Kolory łączyłam zupełnie przypadkowo i wcale się nie przejmowałam tym czy pomarańczowy pasuje do niebieskiego, a zielony do różowego. Znaczenie miała tylko odpowiednia grubość nitek. I teraz mogę zaprezentować w całej okazałości sweter - totalny misz-masz kolorystyczny.

Przód:


Tył:

Sweter robiłam drutami nr 9 i 8 (ściągacze). Jest przeznaczony do noszenia po domu. W zimę takie grube dzianiny bardzo się u mnie przydają.

Pozdrawiam Was ciepło :)


21 komentarzy:

  1. Powiem wyszedł super, a ze względu na grubość drutów na pewno szybko przybywało. To niegłupi pomysł tym bardziej że takich resztek u mnie dostatek !!Świetny pomysł na ich wykorzystanie, może i ja spróbuję>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Spróbuj, bo to jest fajna zabawa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Aniu, super sweterek i na pewno cieplutki.
    Pozdrawiam i życzę, żeby zła passa się skończyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) I również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ależ pomysłowy i fajnie kolorowy, na pewno się przyda w zimowe dni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny sweter na zimową porę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny! Super sposób na resztki i gwarancja, że jest unikatowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takiego zestawu kolorów raczej nie da się powtórzyć ;)

      Usuń
  6. Aniu wyszedł super, jakbyś każdy kolor przemyślała i dobierała długo i starannie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Tylko początek był zaplanowany, a potem to już zupełna improwizacja. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Czasem improwizacja jest najlepsza :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tym łączeniem nitek! Sweter wyszedł artystyczny, niebanalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Łączenie nitek podczas dziergania bardzo ułatwia zakończenie pracy bez nerwów ;)

      Usuń
  8. Bardzo szanuję wykorzystanie resztek materiału. Efekt jest znakomity :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię wykorzystywać resztki i robić z nich kolorowe rzeczy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Fajny pomysł na wykorzystanie resztek, sweter zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już się przydaje :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Wspaniały sweterek super pomysł na wykorzystanie wszelakich niteczek - a sweterków nigdy dość :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :) Tych niteczek to zawsze sporo się uzbiera, więc coś trzeba z nimi robić :) Pozdrawiam :)

      Usuń