czwartek, 24 lutego 2022

Album

Tak mnie ostatnio wciągnęły skrapki, że zrobiłam kilka rzeczy. Dzisiaj pokażę mały album, w którym wykorzystałam papiery z różnych kolekcji. Papiery dobierałam tak, by były w radosnych i energetycznych kolorach. Album jest niewielki, ma rozmiar ok. 15x15 cm. Zmieści się w nim dwadzieścia kilka zdjęć formatu 9x13 cm. Zdjęcia można przyklejać na stronie albo wkładać bezpośrednio do kieszonek.

Zapraszam do oglądania:









Album jest z tektury z makulatury i jak widać wcale nie starałam się jej ukrywać. Okładka jest ozdobiona bardzo skromnie. Cały albumik jest prosty - ale Wy już to wiecie, że ja tak lubię ;)
 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

10 komentarzy:

  1. Aniu, bardzo ładny jest twój albumik, podoba mi się wykorzystanie tektury i jej wkomponowanie w całość.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Album wyszedł super i makulatury zrobiło się mniej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny albumik. Lubię wykorzystywanie różnych recyklingowych rzeczy, tekturowych, skrawkowych. To dodaje czasem ciepła takim pracom.

    Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny albumik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń