sobota, 12 lutego 2022

Kartki wielkanocne

Zaczęłam robić karteczki na wielkanoc i w zasadzie mam ich już odpowiednią ilość do wysłania. Robię kartki nie tylko dla siebie, ale i dla mamy. Muszę więc mieć razem kilkadziesiąt sztuk. Wzory często powtarzam, ale i tak każda kartka jest inna, bo nie udaje mi się zrobić dwóch identycznych.

A dzisiaj przedstawię Wam tylko kilka kartek z wielu:







Jak zwykle moje prace są bardzo proste, ale ja chyba po prostu lubię takie uporządkowane i przejrzyste w wyglądzie kartki. Jak bym się nie starała, to moje kartki zawsze charakteryzują się taką właśnie prostotą.

Miłego weekendu :)


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki ! Lubię takie proste kartki. Szybko zaczęłaś przygotowania do Wielkanocy. To z pewnością dobry pomysł, by nie zostawiać tego na ostatnią chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu :) Chciało mi się coś pokleić i padło na karteczki wielkanocne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne kartki, Aniu. Ta prostota jest urzekająca.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Miło mi to czytać :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Aniu witam w clubie, też moje kartki są proste, takie do koperty. Lubię kartki na których widać co jest. Też nie umiem zrobić takiej warstwowej.
    Jak dla mnie rewelacja!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Warstwowe kartki, to chyba jednak nie moja bajka. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Super każda ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste zarazem jest eleganckie. Bardzo ładne karteczki. Ja też już muszę zacząć myśleć o Wielkanocy. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu :) O Wielkanocy jeszcze nie myślę, choć karteczki już mam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Kartki bardzo fajne.

    U mnie też zawsze są proste, ale nie tak idealnie dopasowane jak Twoje.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Świątecznie się zrobiło we wpisie.
    Karteczki cudowne. Szkoda, że nie mam takiego talentu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń