wtorek, 28 lutego 2023

Moherkowy sweter na drutach

W końcu mogłam dzisiaj zrobić zdjęcia następnego resztkowego sweterka. Musiałam poczekać na ładną słoneczną pogodę oraz na lepszy stan mojego zdrowia. Udało się spełnić oba warunki, więc pokazuję fotki :)



Tym razem wykorzystałam końcówki różnych moherków w kolorach niebieskim, czarnym, kremowym i szarym. Jak widać, niebieskiego było najwięcej. Tył i przód swetra są takie same, a rękawy troszkę się różnią szerokością czarnych pasów. Chciałam zużyć do końca wszystkie moherkowe kłębuszki i prawie się udało - zostało tylko odrobinę niebieskiego.

Do tych moherków dodałam jeszcze dwie nitki: granatową (akryl) i petrolową (bawełna-akryl). Wyszedł całkiem przyjemny dla oka melanżyk.

A ja już myśle nad tym, co by tu innego wydziergać. Zastanawiam się tylko - druty czy szydełko...

Zobaczymy :)

Pozdrawiam serdecznie :)


16 komentarzy:

  1. Wyszedl piekny resztkowy sweter i chyba cieplutki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu :) Już sprawdzone - jest cieplutki :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetny sweterek. Teraz czas na kocyk lub ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Kocyk też mi chodzi po głowie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny melanżyk Ci wyszedł z połączenia tyłu niteczek :0)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, jakie zawrotne tempo dziergania. Ja jeszcze nie zdążyłam przejrzeć moich resztkowych zasobów a Ty już zmontowałaś super sweterek. Chociaż to są resztki nitek to jednak podziwiam Cię za ich kolorystyczne zestawienie. Prosty fason pięknie współgra z niebieskościami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też podziwiam przede wszystkim szybkość dziergania, kiedyś tez tak miałam jak dziergałam na maszynie . Fajnie wykorzystałaś wszystkie resztki i fajnie zestawiłaś kolory !!. Super sweterek powstał!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałam mieć taką maszynę dziewiarską, ale już mi przeszło. Daję radę z dwoma drutami ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Piękny sweterek w pięknej kolorystyce.
    Pozdrawiam, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, super sweterek! I kolorki fantastyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń