niedziela, 12 lutego 2023

Sweter na drutach z resztek włóczek

Dzisiaj udało mi się zrobić zdjęcia sweterka, który wydziergałam jakieś dwa tygodnie temu. W tej pracy chciałam wykorzystać małe kolorowe kłębuszki o podobnych parametrach, których sporo mi zostało z innych prac. Dobrałam do nich nitki w czerni i czerwieni oraz kremowe jako bazę swetra. Użyłam tutaj m.in. włóczek akrylowych, bawełnianiano-akrylowych, wiskozowych i wełniano-akrylowych. Tak więc praca ta jest bardzo różnorodna, jeśli chodzi o skład i kolorystykę. I udało mi się zrealizować mój plan, bo wykorzystałam całkowicie wszystkie resztki kolorowych moteczków.

A oto sweterek:



Przód i tył swetra są takie same, natomiast rękawy różnią się, bo wyrabiałam pozostałe kłębki do końca nie przejmując się, że szerokość kolorowych pasów będzie inna.

A ja już kończę następny resztkowy sweter i pewnie niebawem Wam go pokażę.

Pozdrawiam Was słonecznie, buziaki :)


28 komentarzy:

  1. Cudowny resztkowiec, wygląda na cieplutki
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweterek, Aniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny sweterek! Lubię melanże i takie nieoczywiste połączenia kolorów. W ogóle nie zwróciłam uwagi na różnice w rękawach, dopiero jak o tym przeczytałam, to spojrzałam jeszcze raz, żeby sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię melanże i dlatego takich prac jest u mnie dużo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wyszedł bardzo oryginalny sweter! I to połączenie kolorów - jest bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sposób na resztki, muszę i ja spróbować. Fajnie wyszedł ten sweterek, mam nadzieję że Ci długo posłuży !!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterk jest świetny a z uwagi na różnorodne kolory będzie pasować do większości pozostałej garderoby.
    Też muszę zrobić przegląd moich resztkowych włóczek i skomponować coś podobnego🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz, to się pochwal :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Aniu ale wspaniale rok rozpoczęłaś sweterki błyskawicznie powstają i jak cudnie włóczki wykorzystujesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już następny sweterek czeka na obfotografowanie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Niepowtarzalny w całości resztkowy sweterek Ci wyszedł :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaletą wyrabiania resztek jest właśnie niepowtarzalność :) Pozdrawiam Moniczko :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny sweterek,super dobrałaś kolorki chociaż z resztek ja też wszystko wykorzystuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na Twoim blogu wiele prac z resztek, szczególnie zapamiętałam firany w Twoim wykonaniu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękny sweterek! Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek , wspaniale wykorzystalaś resztki. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszedł bardzo ciekawy sweterek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł i wykonanie sweterka. Na pewno jeszcze nie raz przyda się tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) W zimie muszę mieć sporo swetrów, bo zmarzluch jestem :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Tak to czasem oryginalnie wychodzi jak się używa resztek ;) Pozdrawiam :)

      Usuń