niedziela, 7 stycznia 2024

Przeczytane w 2023 roku

Jak co roku przedstawiam listę przeczytanych lektur. Tym razem mam na koncie 16 książek. Listę uzupełniłam pozycjami z listopada i grudnia:

1. Przypływ - Cilla i Rolf Börjlind

2. Jane Austen i jej racjonalne romanse - Anna Przedpełska-Trzeciakowska

3. Apartament - Izabela Janiszewska

4. Żony sławnych mężów - Eugenia Kochanowska

5. Opowiem Ci o zbrodni - różni autorzy

6. Damy srebrnego wieku - Kamil Janicki

7. Wiktoria, żona Alberta - George Bidwell

8. Kobieta w klatce - Jussi Adler-Olsen

9. Zabójcy bażantów - Jussi Adler-Olsen

10. Wybawienie -  Jussi Adler-Olsen

11. Pierwsze damy II Rzeczpospolitej - Kamil Janicki

12. Polisa śmierci - Robin Cook

13. Wiatrołomy - Robert Małecki

14. Urwisko - Robert Małecki

15. Pompeje. Życie rzymskiego miasta - Mary Beard

16. Wybór - Piotr Kościelny

 

Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia, które przyszły do mnie różnymi drogami :) Dziękuję za pamięć :)

A to karteczki od Anitki i Beatki:

Życzę Wam w Nowym Roku samych dobrych dni i dużo zdrowia :)

Pozdrawiam serdecznie :)


12 komentarzy:

  1. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! Pozycji książkowych nie znam to zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu widzę że czytelniczo tak jak u mnie, szału nie ma . Kiepski ja miałam rok czytelniczo. Fajne kartki dostałaś i to miłe jak dziewczyny pamiętały!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku jakoś niezbyt szło mi czytanie, może w tym będzie lepiej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wynik podobny do mojego, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo przeczytanych książek :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik czytelniczy - Małeckiego jeszcze nic nie czytałam - Janicki obecnie czytam Warcholstwo tylko no właśnie kazda książka musi mieć tę chwile moment by podeszła .... Aniu dziękuję za cudną karteczkę hihi coś w tym roku szły szły tak kroczek za kroczkiem :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twoja karteczka przyszła do mnie wyjątkowo szybko :) Pozdrawiam :)

      Usuń