środa, 31 stycznia 2024

Candy walentynkowe

Postanowiłam zorganizować candy z okazji walentynek. Mam dla Was pakiet trzech książek mocno erotycznych 😍 Do nich dorzucę jeszcze biżuterię i gazetki robótkowe.

1. Candy jest dla osób regularnie prowadzących bloga.

2. Pod tym postem napiszcie komentarz o chęci wzięcia udziału w zabawie i zostawcie link do swojego bloga.

3. Napiszcie jaki kolor lubicie i jakie gazetki robótkowe preferujecie.

4. Paczkę wysyłam na terenie Polski pocztą.

5. Zapisy do 14.02.2024 r. do godz. 22.00.

Jak ktoś ma ochotę to zostawiam banerek:

Zapraszam do zabawy :)


7 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią się zapisuję :) moje kolorki to zielone, brązy , niebieski
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytam takiej literatury, ale nigdy nie mów nigdy. Takie cukierki w postaci książek to ja lubię.:-) Nie wiem czy są gazetki na temat scrapbookingu. Po raz pierwszy kupiłam sobie żółte spodnie. Przydałaby się jakaś bransoletka w tym kolorze. Jedyne za czym nie przepadam to ostre, neonowe kolory. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja stanę w kolejce, u mnie w roli głównej szydelko a zatem gazetka z pracami szydelkowymi a kolor ? Obojętnie, byle nie neonowy.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Erotycznych książek nie lubię, gazet z haftem mam dość swoich, więc na Twoje Candy się nie zapiszę, ale wierzę że chętnych będzie dużo, bo zawsze tak jest gdzie coś dają za darmo !!
    Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wezmę udział. Mój kolor to czarny i zielenie. Świat drutów i szydełka mnie inspiruje. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat ta tematyka, to nie moje klimaty. Jednak życzę wszystkim udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń