niedziela, 10 lutego 2019

Kartki wielkanocne

Dzisiaj przedstawię Wam kilka karteczek wielkanocnych. Są proste, niezbyt pracochłonne, ale i tak tworzenie ich sprawia mi mnóstwo frajdy. Uległam pokusie i dokupiłam trochę papieru do scrapbookingu oraz kilka dziurkaczy ozdobnych. W niektórych kartkach wykorzystałam gotowe elementy świąteczne.

A oto efekt cięcia i klejenia:











Ciekawa jestem Waszej opinii na ich temat. Napiszcie, które kartki najbardziej Wam przypadły do gustu.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :) Miłej niedzieli :)

9 komentarzy:

  1. Piękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, najbardziej podoba mi się druga i ostatnia :) Ja nawet nie zaczęłam jeszcze myśleć o Wielkanocy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki są śliczne .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, piękne karteczki. Szczególnie urzekły mnie te z nakrapianymi zajączkami i jeszcze z kurczaczkiem trzymającym pisankę.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo energetyczne wiosenne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie karteczki. Gdybym miała wybrać , wybrałabym kolorowe pisanki w paski. Proste jest często najbardziej eleganckie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Jak dużo masz kartek na święta !? Najbardziej podobają mi się kartki z pisankami: piąta, szósta i siódma. Bardzo ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robienie kartek wciąga :) Widzę, że i Ciebie dopadło :) Fajnie wychodzi! Szczególnie dodanie konturu w drugiej kartce mi się spodobało. Dziurkacze brzegowe i narożne dadzą Ci sporo możliwości. I jak dla mnie fajniej prezentują się napisy podklejone dodatkowym kawałkiem papieru. Myślę, że kolejnym Twoim krokiem będzie nadawanie kartkom warstw :)
    Powodzenia w scrapowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu śliczne karteczki potworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń