wtorek, 1 stycznia 2019

Przeczytane w 2018 roku

No i jest! Nowy 2019 Rok!

Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku, duuużo zdrowia, mnóstwo czasu na działania rękodzielnicze i nieustającej weny :)

Dziękuję za wszystkie świąteczne życzenia, które do mnie dotarły różnymi drogami :)

A teraz przechodzę do corocznego podsumowania. Udało mi się przeczytać 32 książki. Najczęściej wybierałam polskich autorów. Ostatnio, czyli od kilku lat, lubię kiedy akcja dzieje się w polskich współczesnych realiach.

A to moja lista:

1. Stacja Jagodno. Po nitce do szczęścia - Karolina Wilczyńska
2. Stacja Jagodno. Serce z bibuły - Karolina Wilczyńska
3. Stacja Jagodno. Życie jak malowane - Karolina Wilczyńska
4. Krucyfiks - Chris Carter
5. Zbyt piękne - Olga Rudnicka
6. Stacja Jagodno. Dom pełen słońca - Karolina Wilczyńska
7. Ślady palców bogów - Graham Hancock
8. Zmowa byłych żon - Grażyna Jeromin-Gałuszka
9. Czarownica - Camilla  Läckberg
10. Światło o poranku - Krystyna Mirek
11. Przybysz z morza - Winston Graham
12. Podpalacz - Wojciech Chmielarz
13. Dwór w Czartorowiczach - Monika Rzepiela
14. Tylko mnie uwiedź - Sylvia Day
15. Stacja Jagodno. Uczucia zaklęte w kamieniu - Karolina Wilczyńska
16. Wampir - Wojciech Chmielarz
17. Zombie - Wojciech Chmielarz
18. W imię prawdy - Viveca Sten
19. Kongres futurologiczny - Stanisław Lem
20. Siostry - Agnieszka Krawczyk
21. Przyjaciele i rywale - Agnieszka Krawczyk
22. Słoneczna przystań - Agnieszka Krawczyk
23. Taniec młynarza - Winston Graham
24. Puchar miłości - Winston Graham
25. Dom czwarty - Katarzyna Puzyńska
26. Czarne narcyzy - Katarzyna Puzyńska
27. Szczęście za horyzontem - Krystyna Mirek
28. Byle do przodu - Olga Rudnicka
29. Prokurator - Paulina Świst
30. Komisarz - Paulina Świst
31. Podejrzany - Paulina Świst
32. Stacja Jagodno. W obiektywie wspomnień - Karolina Wilczyńska

Mój mąż przeczytał 30 książek. Czyli raz jestem od niego lepsza ;)

Pozdrawiam Was serdecznie, buziaki :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję Wam dobrzy czytelnicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, całkiem dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawstydzasz mnie :(
    Jestem pełna podziwu. Imponująca ilość przeczytanych książek.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny wynik !!! Ja chyba w żadnym roku nie przeczytałam tak dużo książek. Zawsze jest coś ważniejszego i tego czasu na czytanie pozostaje niewiele. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i wzajemnie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny wynik czytelnictwa. Wszystkiego co piękne na ten nowy rok życzę. Miłego dnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piękny wynik Twój i Twojego męza - bo ja to czytam za nas dwoje haha ;) O i widzę że podobne lektur czytałyśmy ( nie znam tej serii Krawczyk i Świst nic nie czytałam :)
    pozdrawiam i miłej lektury w tym roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościć tyle przeczytanych książek. W Nowym roku życzę takiej ilości lub więcej przeczytanych książek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Piękny wynik :)) Robi wrażenie. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post. 🙂
    Have a nice day!
    Following you, follow back?
    www.minniearts.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ile książek przeczytałaś :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń