środa, 28 stycznia 2015

I co mam z tym zrobić?

Styczeń już prawie minął, a ja nawet nie wiem kiedy. Ostatnio byłam trochę zajęta rodzinnymi sprawami, więcej też czasu poświęcałam książkom, ale koralików nie odstawiłam. Pracowałam nad większym projektem. I w związku z nim mam mały dylemat. Postanowiłam bowiem, że wyszyję koralikami naszyjnik. Kiedy jednak po kilku dniach skończyłam cały element, to stwierdziłam, że będzie on dla mnie za duży i że jako naszyjnik mi nie pasuje. Zaczęłam się więc zastanawiać, jak inaczej mogę ten twór wykorzystać. Może jako ozdobę torebki? Ale nie posiadam takiej, do której by on pasował, a torebek szyć nie umiem. No i właśnie do Was zwracam się z prośbą - może macie jakieś propozycje w jaki sposób wykorzystać spory haft koralikowy. W najszerszych miejscach mierzy 12 cm x 7 cm, jest nie podklejony, gotowy do przyszycia lub przyklejenia. Sam element nie jest sztywny, można go lekko formować. Nie nadaje się jednak do ozdobienia swetra czy bluzki, bo jest dość ciężki. Na bransoletę też nie bardzo się nadaje. Macie jakieś pomysły?

A oto sprawca zamieszania:




Jeśli macie jakieś ciekawe propozycje, to piszcie w komentarzu. Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawy element Ci powstał Aniu :) torebka fajny pomysł a może na sweterek naszyj jak nie za ciężkie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja taż widzę śliczną torebkę - kopertówkę. Bardzo ładny element.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczami wyobraźni widzę jednoznacznie naszyjnik :) Ale skoro nie pasuje, to aplikacja na torebkę albo jakiś ciuszek - może masz coś takiego, co wymaga akurat odświeżenia wizerunku? :) Zawsze można też ozdobić wieczko jakiejś szkatułki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny haft, też widzę w nim naszyjnik, możesz go wykorzystać do wszystkiego. Jeśli nie masz właściwej torebki to poszukaj jakiejś taniej z przecen lub ciucholandu, albo kosmetyczkę lub etui na narzędzia. Jeśli jest plastyczne to możesz wykorzystać go do obszycia grubszej tuby i trzymać w niej pędzle do makijażu lub inne szpargały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można nim ozdobić karczek lnianej sukienki ( lub wydzierganej na drutach ) albo dorób drugi i ozdób nimi mankiety koszuli lub rogi kołnierzyka , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakaś część kołnierzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczny. I będzie śliczny czym by się nie stał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmmm a ja bym go obróciła góry nogami i wykorzystała jako ozdobę szerokiego paska np do sukienki. Albo dorobiła drugi i zrobiłabym z nich coś w rodzaju pagonów do bluzki czy sweterka. Aniu, jakkolwiek wykorzystasz ten element, pochwal się nam tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń