czwartek, 3 listopada 2022

Przeczytane w październiku

Po przeczytaniu "Hardej" i "Królowej" Elżbiety Cherezińskiej chciałam dowiedzieć się czegoś więcej o wikingach i usystematyzować swoją wiedzę. Sięgnęłam więc po książkę "Wikingowie. Najeźdźcy z Północy" Kima Hjardara. Jest to pozycja, w której znajdziemy podstawowe informacje o życiu wikingów, ich zwyczajach, religii, podróżach i podbojach. Czytając tę książkę miałam wrażenie, że jest ona przeznaczona dla młodzieży, bo napisana jest prostym językiem. Tak czy inaczej, jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o wikingach, to możecie zacząć od tej pozycji.

A ja w końcu wzięłam się za robótkę na drutach i jak mi coś sensownego wyjdzie, to Wam to pokażę. Prawie rok nic nie robiłam na drutach ani szydełkiem, więc z chęcią sięgnęłam po włóczki. I jak to ja - znowu robię coś z resztek.

Pozdrawiam Was ciepło, trzymajcie się zdrowo :)


16 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa co wyczarujesz drutami.
    Pozdrawiam, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Aniu tego się ponoć nie zapomina jak jazdy na rowerze. Ja miałam dużo większą przerwę niz rok, choć przyznaje bez bicia szydełka kiedyś nie ogarniałam a teraz wolę je od drutów. Książki nie czytałam , inna literaturę niż Ty preferuję ale ważne że czytasz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drutach robię od dziecka, więc nawet się nie zastanawiam co trzeba robić :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Cherezińskiej chyba nic nie czytałam ;) Zauważyłam Aniu że chyba i tobie gusta czytelnicze się zmieniły, kryminału dawno u Ciebie nie było ;) resztki trzeba wyrabiać hihi bo zalegają a może coś fajnego z nich powstać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o książki, to na razie ciągnie mnie do historii. A do kryminału jeszcze na pewno wrócę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ciekawe pozycje, ja też lubię książki historyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz taka tematyka mnie pociąga :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Czytam codziennie ale niestety historii nie lubię,ale każdy lubi coś innego,dużo czytam o krajach arabskich no i lubię książki o życiu ludzi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się codziennie przeczytać choć kilka kartek, ale nie zawsze mi się udaje. Jest tyle ciekawych rzeczy do zrobienia :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Jesienne wieczory sprzyjają lekturze ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Jesień i zima też mają swoje zalety :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Czasem dobrze mieć przerwę od jakiejś techniki tworzenia, później tym raźniej się do tego wraca. Jestem ciekawa co stworzysz na drutach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jednego hobby, tylko kilka i zajmuję się nimi na zmianę, żeby się nie znudzić :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Czasem takie książki młodzieżowe są nawet lepsze, też można się sporo dowiedzieć, a lekki język sprawia, że książka nie jest nużąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chyba jednak trochę wyrosłam z wieku nastoletniego ;) Wolę książki dla dorosłego czytelnika. Pozdrawiam :)

      Usuń