sobota, 19 marca 2022

Candy urodzinowe :)

W kwietniu mój blog skończy 10 lat 😀 Z tej okazji postanowiłam zorganizować candy. Chcę w ten sposób podziękować wszystkim, którzy mi towarzyszą w blogowaniu. Dlatego w candy mogą wziąć udział osoby, które są obserwatorami czy też komentatorami moich poczynań.

Pod tym postem zostawcie komentarz, wybierzcie maksymalnie 5 rzeczy, które chcielibyście ode mnie otrzymać i podajcie ich numerki.

A ponieważ zajmuję się wieloma dziedzinami rękodzieła, to możecie wybierać spośród bardzo różnych nagród :)

1. Album


2. Album


 3. Notes


4. Zakładki

5. Zakładki

 6. Zakładki

7. Naszyjnik

8. Kolczyki


9. Kolczyki


10. Kolczyki


11. Kolczyki


12. Kolczyki


13. Bransoletka


14. Bransoletka

15. Bransoletka


16. Bransoletka


17. Bransoletka


18. Bransoletka


19. Bransoletka


20. Bransoletka


21. Gazetki robótkowe

Tutaj napiszcie jaki rodzaj rękodzieła Was interesuje (np. szydełko, druty, serwetki, wyszywanie), a coś spróbuję dla Was wybrać z moich zasobów :)

Wyniki ogłoszę 2 kwietnia, a zwycięzców będzie dwóch :) I jak znam siebie, to do paczki jeszcze coś dorzucę :) Paczkę wysyłam wyłącznie na terenie Polski.

Tak więc zapraszam serdecznie do zabawy :)

Pozdrawiam ciepło, buziaki :)


8 komentarzy:

  1. I kto by pomyślał że to już 10 lat. Wszystkiego dobrego z okazji tak okrągłej rocznicy. Zdrówka życzę przede wszystkim i oby wena twórcza Cię nigdy nie opuszczała. W candy oczywiście wezmę udział, ale biżuterii nie noszę, nawet nie mam dziurek w uszach to wybrałam dla siebie Nr.3 notes i Nr.21 Gazetki robótkowe ( haft krzyżykowy lub szydełko).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tyle lat w blogowej przestrzeni 🙂🙂🙂🙂
    Zapisuję się w kolejce kolczyki nr 9 i zakładki 4 czy 5.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, gratuluję Ci 10 lat blogowania i życzę jeszcze wielu lat radosnej twórczości. Chętnie wezmę udział w candy - wybieram kolczyki nr 11 oraz bransoletki nr 13 i 16.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wspaniała rocznica! Tyle lat nie tylko rękodzielnictwa, ale i blogowania - gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych tutaj lat. Abyś cały czas czerpała radość z wykonywania wspaniałości i trwała w zdrowiu.

    Aniu wybrałabym: 9, 3 lub 21.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten czas szybciutko ucieka, a u Ciebie już 10 latek - Aniu gratuluję wspaniałego blogowania i życzę weny twórczej na kolejne lata :) Ja już mam od Ciebie piękną kolekcję, ale zabawa to zabawa ;) album 2, zakładek nigdy dość 4 to i kolczyki 12
    pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Aniu♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️dalszych sukcesów blogowych i owocnej pracy Ci życzę. 13 i 14 dostałam kiedyś od Ciebie a więc mała zmiana wybrałabym 3 .pozdrawiam cieplutko🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne urodziny bloga. Bloguj dalej , twórz, pokazuj ...Trzymaj tak dalej. Gdybym miała być obdarowana przez Ciebie to wybieram prezenty nr 2,3,16. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy i życzę wielu twórczych lat blogowania. Gdyby szczęście mi dopisało to wybieram prezenty nr 2,3,4. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń