sobota, 2 kwietnia 2022

Wyniki candy :)

Dzisiaj miałam ogłosić zwycięzców mojej zabawy, zatem ogłaszam, że pierwszą zwyciężczynią jest:


Anitka z bloga Nitki A nitki

 

a drugą zwyciężczynią jest:


Danusia z bloga Skrawek tęczy.


Gratuluję serdecznie dziewczynom :)

Anitka i Danusia wybrały tę samą nagrodę (nr 3), ale Anitka otrzyma ją jako pierwsza wygrywająca, a Danusia jako druga otrzyma pozostałe wybrane nagrody.

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie, a zwyciężczynie proszę o kontakt na mój adres mailowy (widoczny po lewej stronie bloga).

Pozdrawiam wszystkich ciepło :)

 

6 komentarzy:

  1. O , matko nawet nie marzyłam ,super dziękuje Aniu.!!!!!!!ale się cieszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom, a Tobie, Aniu, dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczyny wygranej i tobie Aniu za zabawę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za zabawę i ogromnie się cieszę z wygranej!!!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dziewczyny :)

    Dziękuję za zabawę Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom! Podoba mi się tu, więc obserwuję.

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń