wtorek, 5 kwietnia 2022

Przeczytane w marcu

Tym razem udało mi się przeczytać trzy książki.

Kane i Abel - Jeffrey Archer

Dług honorowy - Wojciech Chmielarz

Zaraza - Przemysław Piotrowski

Jeffrey'a Archera chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Jest autorem wielu poczytnych powieści. Wróciłam do tej książki po wielu latach i nawet nieźle mi się ją czytało. Ale teraz dostrzegłam mnóstwo szczegółów, które są niezbyt realne, a nawet kompletnie oderwane od rzeczywistości. Zupełnie inaczej, niż lata temu, oceniam tę pozycję - jednak gust z wiekiem się zmienia.

"Dług honorowy" to kolejna powieść o "bezimiennym", którego poznajemy w "Prostej sprawie". Druga część jest równie wciągająca, jak pierwsza.

A "Zaraza" to z kolei czwarta powieść z komisarzem Igorem Brudnym. I znów jest strasznie i mrocznie. I znów pełno krwi... albo wręcz przeciwnie ;)

*****

Wciąż czekam na kontakt mailowy od dziewczyn w sprawie nagród, szczególnie od Danusi z bloga Skrawek tęczy.

Pozdrawiam serdecznie :)


12 komentarzy:

  1. Całkiem niezły wynik czytelniczy, Aniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny wynik Aniu druga i trzecia zaciekawia ;) Chmielarza lubię i dawno nie czytałam :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Chmielarza lubię, czyta się go potoczyście :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajny wynik Aniu , choć książki mi nie znane. Ważne że czytasz i to się liczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym razem trochę lepiej z moim czytelnictwem :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku. Miłego weekendu 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko książkę Kain i Abel - czytałam wieki temu i wtedy (wg moich notatek) bardzo mi się podobała.

    Uściski Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jakbyś odebrała ją teraz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Nie znam tych pozycji, ale wydają się ciekawe. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te książki są interesujące, a na pewno dobrze się je czyta, pozdrawiam :)

      Usuń