sobota, 29 stycznia 2022

Bluzeczka z krótkim rękawem

Pod koniec poprzedniego roku wydziergałam bluzeczkę z krótkim rękawkiem. To właśnie od niej zaczął się mój powrót do dziergania. W tej bluzeczce chciałam wykorzystać różne błyszczące włóczki w jakimś ciekawym wzorze. Wybrałam wzór z podnoszonych oczek z Sandry nr 8/91. Tak, tak - mam czasopisma robótkowe z początku lat 90-tych :) I wiele modeli swetrów z tych gazetek zaczyna znów być modnych ;)

A tak prezentuje się mój ubiegłoroczny powrót do dziergania:


Wykorzystałam tu takie włóczki jak Sonata, Kalinka, Diva Alize i kordonek bawełnopodobny Ariadny. Czyli znowu dzianina częściowo z resztek. I to w dodatku dość leciwych. Mam w domu kilka pudeł takich włóczkowych skarbów. W związku z tym w ogóle nie muszę kupować żadnych nowych motków, bo muszę wykorzystać to, co mam poukrywane po kątach. Ostatnio włóczki kupowałam chyba w 2018 roku, a moje zapasy prawie wcale się nie zmniejszają.

Na drutach mam następną robótkę i muszę się zmobilizować, żeby ją dokończyć, bo zaczęłam ją jakieś dwa lata temu...

Życzę wszystkim miłego weekendu :)

 

16 komentarzy:

  1. Aniu, śliczna ta bluzeczka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluzka, na ciepłe dni wiosny będzie jak znalazł. :)
    Podoba mi się kolorystyka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super wyszła - przyjemnego noszenia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzeczka!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że tylko ja przechowuję czasopisma z lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia ;0)
    Bluzeczka śliczna i wcale nie wygląda, na resztkową tylko na porządną :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :)
      Trzymam te czasopisma i co jakiś czas z sentymentem do nich zaglądam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo ładna bluzeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka jest urocza ! Dobrze, gdy posiada się takie umiejętności i można wykorzystać zasoby posiadanych włóczek. Też mam sporo włóczek i w zasadzie wystarczy chwycić za druty czy szydełko, gdy narodzi się potrzeba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu :) Umiejętność dziergania pozwala na relaks, ale i na stworzenie konkretnych i potrzebnych rzeczy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Aniu, bluzeczka wyszła Ci piękna. Bardzo dobrze czasem wyciągnąć starsze wzory, bo są ciekawe i zawsze na topie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Ostatnio coraz bardziej widać, że moda powraca i dzisiejsze swetry wyglądają jak te sprzed 30-tu lat. Pozdrawiam :)

      Usuń