niedziela, 9 stycznia 2022

Przeczytane w 2021 roku

Dzisiaj przedstawię moje czytelnicze podsumowanie ubiegłego roku (łącznie z grudniem). Przeczytałam w sumie 29 książek.

Oto one:

1. Florystka - Katarzyna Bonda

2. Perswazje - Jane Austen

3. Kamienica pod Szczęśliwą Gwiazdą - Agnieszka Krawczyk

4. Dobre uczynki - Agnieszka Krawczyk

5. Szczęście na wyciągnięcie ręki - Agnieszka Krawczyk

6. Pacjentka - Alex Michaelides

7. Natalii 5 - Olga Rudnicka

8. Drugi przekręt Natalii - Olga Rudnicka

9. Dr Futurity - Philip K. Dick

10. Przytulajka - różni autorzy

11. Prosta sprawa - Wojciech Chmielarz

12. Paradoks - Igor Brejdygant

13. Bracia Dalcz i S-ka. Tom I - Tadeusz Dołęga-Mostowicz

14. Bracia Dalcz i S-ka. Tom II - Tadeusz Dołęga-Mostowicz

15. Śreżoga - Katarzyna Puzyńska

16. Arka zabójców - Åsa Schwarz

17. Irlandzkie Łąki. Mieć odwagę, by marzyć. Tom I - Susan Anne Mason

18. Fenomeny niemożliwe które nie mogły zaistnieć, a istnieją - Reinhard Habeck

19. Ostatnie dziecko - Sebastian Fitzek

20. Piętno - Przemysław Piotrowski

21. Wszyscy jesteśmy podejrzani - Joanna Chmielewska

22. Wszystko dla pań - Emile Zola

23. Sfora - Przemysław Piotrowski

24. Cherub - Przemysław Piotrowski

25. Po tej stronie nieba - Karen Robards

26. Niszcz, powiedziała - Piotr Rogoża

27. Bractwo róży - David Morrell

28. Ucieczka znad rozlewiska - Katarzyna Zyskowska-Ignaciak

29. Błękitna pustka - Jeffery Deaver

Co roku notuję też ile książek ma na swoim koncie mój mąż. Tym razem jest to 51 pozycji. A muszę dodać, że zaczął czytać dopiero w czerwcu, bo wcześniej nie miał ani ochoty, ani czasu ;)

Pozdrawiam serdecznie :)


10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku , choć przyznam że wynik Twojego męża imponujący . Widze u Ciebie sporo autorów których i ja czytałam ( Chmielewska, Rudnicka. Krawczyk) Myślę że byś my się dogadała w sprawie czytelnictwa . Polecam jeszcze Katarzynę Michalak !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś czytałam sporo książek K. Michalak, ale teraz trochę mi się znudziło. Może kiedyś do niej wrócę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Brawa dla Ciebie i męża, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś polecasz szczególnie z tej listy? Ja przeczytałam 126, ale z twoich to czytałam tylko te trzy pozycje Agnieszki Krawczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spodobałaby Ci się trylogia Przemysława Piotrowskiego, o ile lubisz dość mroczną literaturę. Wojciech Chmielarz też potrafi zaciekawić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny stosik ! Gratuluję czytelnictwa i Tobie i Mężowi !!! Ja czytam znacznie mniej - z braku czasu - niestety, ale zawsze... czytam ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, ważne, że czytasz :) A mój mąż ma naprawdę niezłe tempo czytania i zazdroszczę mu tego ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Nie za dużo lektur nam się pokrywa, ale i tak znalazłam na Twojej liście coś co chcę przeczytać: Fenomeny niemożliwe które nie mogły zaistnieć, a istnieją - Reinhard Habeck.
    Gratuluję wyniku i życzę dobrych lektur w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. R. Habeck napisał kilka książek o ciekawych zjawiskach, budynkach czy przedmiotach, o których zupełnie nie wiedziałam. I wiele z nich można spotkać w Europie. Pozdrawiam :)

      Usuń