wtorek, 6 sierpnia 2024

Krótka wycieczka - Piotrków Trybunalski (II)

Niedawno wybrałam się na krótki wypad do Piotrkowa Trybunalskiego. Już kiedyś zwiedzałam to miasto i pokazywałam Wam zdjęcia. Nie udało mi się wtedy obejrzeć wnętrz kościołów, których w Piotrkowie przy rynku jest kilka, więc chciałam to teraz nadrobić. Tym razem udało się do niektórych wejść. Pokażę Wam teraz kilka zdjęć z wycieczki.



Przyjemnie się spacerowało po uliczkach, tłumów nie było, chociaż było więcej ludzi niż w czasie pandemii.

Pozdrawiam serdecznie :)


11 komentarzy:

  1. W życiu nie byłam w Piotrkowie Trybunalskim tym bardziej mnie to miasto urzekło, a najbardziej że na Twoich zdjęciach nie ma ludzi!!!. Fajnie że doceniasz Polskę i jej uroki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybierać zdjęcia bez widocznych ludzi, choć jacyś się tam kręcili :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zdjęcia wyglądają naprawdę pięknie. Takie krótkie wycieczki też są super i pozwalają podładować baterie :)
    Hihi, ja w czasie tych wakacji do tej pory byłam tylko oglądać ruiny zamku w Mirowie, ale to 15 minut od domu jest... i też lepiej się poczułam, odstresowałam. Dlatego podzielam zdanie, że warto wyskakiwać nawet na krótkie wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zwiedzać, również to co jest blisko. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Tyle razy przejeżdżam obok Piotrkowa. Zachęciłaś mnie żeby tam zajrzeć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy jak już tam zajrzysz, czy Ci się spodoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Niestety nie byłam, a po Twoim wpisie widać, że warto. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto, a najlepiej ocenić to samemu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wycieczka bardzo fajna Aniu...jeszcze mnie tam nie było ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Ćwirleja R to polecam serie z Engelem lub te z Milicjantami z Poznania :)

      Usuń
    2. To koniecznie odwiedź :) Pozdrawiam :)

      Usuń