wtorek, 15 listopada 2022

Bluzeczka na drutach

W końcu mogę Wam pokazać jakieś rękodzieło :)

Dzisiaj była ładna pogoda i zrobiłam zdjęcia bluzeczki, którą wydziergałam z resztkowych motków. Wykorzystałam tu takie starocie jak: kordonek bawełnopodobny Ariadny, Sonata i Kalinka. W zamyśle bluzeczka miała być cała czarna, a na tym tle kolorowe paseczki. Ale resztek mi nie starczyło i góra bluzeczki jest z dodatkiem białej nitki. Przynajmniej paseczki są na czarnym tle i dzięki temu ładnie z nim kontrastują. Rękawów nie ma, są tylko ściągacze wydziergane wokół obwodu ramion.

Robiłam na drutach nr 4 oraz 3,25 i 3 (ściągacze).

A teraz zdjęcia:



A na drutkach mam już kolejną pracę - oczywiście z resztek :)

Pozdrawiam serdecznie :)


16 komentarzy:

  1. Aniu, jak ślicznie prezentuje się ta bluzeczka. Lubię paseczki. I zawsze podziwiam tych, którzy potrafią zrobić na drutach czy szydełku coś do ubrania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ot i mądra dziewczynka :0) wykorzystać do takiej ładnej bluzeczki resztkowe niteczki to w moim wykonaniu byłby nie lada wyczyn ;0) tym bardziej podziwiam Twoją bluzeczkę :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Resztki mają to do siebie, że wymuszają na nas kreatywne myślenie i projektowanie zależne od tego, co mamy do dyspozycji. :)
    Udało Ci się stworzyć ciekawą i bardzo ładną bluzkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna Ci wyszła ta bluzeczka z resztek . Kiedyś sporo dziergałam na drutach ale to dość czasochłonne zajęcie, przynajmniej takie było kiedyś dla mnie !!
    Powodzenia w następnym projekcie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrafisz Aniu wszystko pięknie wykorzystać. Bardzo mi się podoba Twoja bluzeczka/bezrękawnik. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje z tą jaśniejszą górą <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kiedyś miałam taką pasję, robiłam sobie i dzieciom sweterki na drutach, teraz wolny czas poświęcam na czytanie i ...prowadzenie bloga.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zainteresowania też się zmieniają, ale robić na drutach lubię niezmiennie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Urocza kamizelka i jak wspaniale wykorzystałaś zapasy włóczkowe Aniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń