środa, 2 września 2020

Wyzwanie: Resztki, ścinki i recykling

Dzisiaj podsumowanie wyzwania sierpniowego, ale nikt nie zgłosił swojej pracy. I ja także nic z resztek nie zrobiłam. Ale to nic nie szkodzi :) Pokażę Wam po prostu kilka moich wcześniejszych prac, które stworzyłam z resztek koralików.






Jak widzicie końcówki koralików lubię wykorzystywać do tworzenia bransoletek.

A zabawa trwa nadal i może we wrześniu pochwalicie się swoimi ścinkowymi pracami.

Pod tym postem możecie przez cały wrzesień zostawiać w komentarzach linki do postów ze swoimi pracami, a ja opublikuję je na początku października. Prace nie muszą być wykonane we wrześniu, mogą być wcześniejsze.
Uwaga: zostawiając link do swojego posta zgadzacie się na publikację zdjęć swoich prac na moim blogu.
Więcej o wyzwaniu "Resztki, ścinki i recykling" dowiecie się tutaj.

Zgłaszając swoją pracę umieśćcie banerek zabawy na blogu lub w poście.


Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

16 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na użycie resztek. Wczoraj znalazłam fajne zakładki, które można zrobić z resztek. Jak się ogarnę, to zrobię i wrzucę tutaj :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Koniecznie pokaż to, co uda Ci się wyczarować z resztek :)

      Usuń
  2. Śliczne bransoletki:)Ja na razie resztki tylko gromadzę i czekam na natchnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tonko :) To ja w takim razie czekam na efekty tego natchnienia :)

      Usuń
  3. Prześliczne bransoletki, najbardziej podoba mi się niebieska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze i coś mi świta że albo mam podobną albo ta druga to moja ;)
    Buziaczek i pozdrawiam, aż zajrzę do szkatułki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wszystkie !!! Nadziwić się nie mogę... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe bransoletki, każda mi się podoba.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. To małe co nieco do zabawy komplet dla lali
    https://dlubankibeaty.blogspot.com/2020/09/kolorowa-bluzka-nitki-na.html

    OdpowiedzUsuń