środa, 19 lutego 2020

Zakładki

Zrobiłam ostatnio kilka zakładek.

Pierwsza powstała do książki Olgi Rudnickiej "Zacisze 13". W zasadzie pasuje również do drugiej części "Zacisze 13. Powrót". W obu książkach główne bohaterki zajęte są przede wszystkim kopaniem ;) Kopią różnymi narzędziami, a szpadle są po prostu przedstawicielami tychże narzędzi. Więcej Wam nie zdradzę, ale jak to u Olgi Rudnickiej - bywa ciekawie i niekoniecznie zgodnie z prawem.


Dwie następne zakładki są kwiatowe, delikatne i romantyczne, bo takie nagle zapragnęłam posiadać.



Wszystkie trzy sztuki zgłaszam do zabawy zakładkowej u Ewy:


Miłego wieczoru, buziaki :)

24 komentarze:

  1. Zakładka do książki zawsze się przyda ! Najbardziej podoba mi się pierwsza, bo pasuje do książki i jest z tzw. charakterem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu :) Starałam się dopasować zakładkę do książki i tak sobie ją wyobrażałam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. To Ci dopiero pomysł - zakładka dopasowana do książki! Taka zakładka zostaje już z książką na zawsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomysł zabawy u Ewy Hubki :) A czy zostanie z książką? Nie wiem. Ja mam cały stosik zakładek i biorę tę, która akurat mi się podoba, a po przeczytaniu odkładam na stosik :)

      Usuń
  3. Aniu rewelacyjnie dopasowałaś :) Zakładki wspaniałe i lektura urocza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki, podobają mi się te z motywem kwiatowym. To prawda, że warto mieć kilka zakładek - bo to i zabawne (zmiany) i praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Tak - zakładki są praktyczne, a przy tym mogą być też ładne :)

      Usuń
  5. Świetne zakładki. Ta dopasowana do książki oryginalna, kwiatowe - cudne. Ja też mam stosik zakładek i używam zależnie od nastroju. Obecnie w czytanej mam zakładkę z Charlie Chaplinem;), ale pomysł Ewy aby dopasować zakładkę do konkretnej książki jest super. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, dziękuję :) Właśnie u mnie też od nastroju zależy, która zakładka będzie używana, pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wszystkie zakładki są śliczne . Pierwszą idealnie dopasowałaś do książki. Pozdrawiam serdecznie 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, bardzo ładne zakładki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podejrzewam, bo książki nie znam, że zakładka odzwierciedla dokładnie treść, skoro kopią;-D romantyczne- prześliczne! Super się sprawiłaś- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakładki, ta pierwsza bardzo intrygująca, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam właśnie, żeby było trochę intrygująco i widać się udało :) Pozdrawiam Aniu :)

      Usuń
  10. Piękne zakładki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przyszło mi do głowy, że można robić zakładkę do konkretnej książki, fajny pomysł i zawsze można po przeczytaniu przekazać książkę dalej wraz z zakładką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka do książki to pomysł Ewy Hubki i co miesiąc jest nowe zadanie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Pierwsza zakładka rzeczywiście pasuje do obu części "Zacisza" ;) Czytałam obie i dobrze się przy nich bawiłam. A kwieciste zakładki są po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie przeczytałam obie książki z cyklu "Zacisze", żeby sobie odświeżyć co w nich było i też dobrze się bawiłam :)
      A kwieciste - to zasługa papierów, którymi okleiłam zakładki ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń