czwartek, 15 sierpnia 2019

Zakładki i kartki

Po zrobieniu albumu, który pokazywałam w poprzednim poście zostało mi trochę wąskich pasków różnych papierów. A że nie bardzo lubię wyrzucać nawet takich resztek, to wpadłam na pomysł zrobienia zakładek do książek. Paski przykleiłam ukośnie do jednej strony zakładki, druga strona jest oklejona innym papierem. Zrobiłam zdjęcia tylko jednej strony zakładek.


Mam również do pokazania kilka kartek okolicznościowych. Zrobiłam je według jednego schematu, dobierając różne wzory i kolory papierów.





W tych kartkach pierwszy raz użyłam półperełek. To cięcie i klejenie podoba mi się coraz bardziej.

Miłego wieczoru :)

22 komentarze:

  1. Świetne kartki, szczególnie ta druga od góry urzekła mnie kolorystyką. No i bardzo fajny pomysł na zakładki, nic się nie marnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki.
    Też używam resztek, po zużyciu kolekcji resztki naklejam na kartoniki i czekają na wykorzystanie. Często też mieszam kolekcje, wygląda to jeszcze ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Ja też lubię mieszać ;)

      Usuń
  3. Śliczne te karteczki a zakładki z pewnością się przydadzą i nic się nie zmarnuje:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na wykorzystanie resztek, kartki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te resztkowe zakładki, bo wyglądają na bardzo przemyślaną kompozycję. A kartki mają znany mi schemat :) Druga z nich jest moją faworytką :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki, prawdę mówiąc, to raczej czysty przypadek kompozycyjny ;) Ale jeśli wyglądają, że mają tak przemyślany układ, to miło mi :) Ja po prostu lubię przekładać i układać te resztkowe papierki ;))) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Fajne zakładki nigdy ich dość, a kartki wspaniałe prezentują się przeuroczo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, ja lubię zakładki i lubię je robić, więc pewnie jeszcze trochę ich powstanie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Zakładki są świetne, a kartki mnie zachwyciły - niby podobne, a każda jedyna w swoim rodzaju.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zakładki i kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakładki. I dobrze, że nic się nie marnuje :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń