poniedziałek, 10 czerwca 2019

Trochę biżuterii

Ostatnio zrobiłam troszkę różnej biżuterii. Ale nic spektakularnego. Tylko zwyczajne bransoletki na gumce i kamyki wklejane w metalowe bazy. Jakoś mam ochotę na takie proste zwyklaczki. Może dlatego, że nigdy takich jeszcze nie robiłam, choć biżuterią zajmuję się już parę ładnych lat.

Bransoletek zrobiłam całe mnóstwo, dlatego pokażę Wam je hurtowo ;)



A w metalowe bazy wkleiłam niebieskie kaboszony. Nie wiem jak nazywają się te kamyki, ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Kupiłam, bo mi się spodobały :) Zrobiłam z nich wisior i kolczyki, ale nie jest to komplet.



Mam jeszcze kilka różnych kamyków i baz do wykorzystania, więc pewnie coś równie prostego powstanie. Tworzenie takiej biżuterii sprawiło mi mnóstwo radości. Fajnie się bawiłam :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria! A wisior dla mnie zachwycający!!! Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem człowiek potrzebuje prostego projektu, który zrobi w 10 minut :)
    Te zwykle bransoletki na gumce są niezwykle uniwersalne. I to niezależnie od tego, czy są z kamieni półszlachetnych czy z fasetowanych szkiełek. Każdy może sobie pozwolić na to, na co go stać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać, zwyklaki też mogą być ładne, a w czasie wakacji takie bransoletki bransoletki sprawdzają się najlepiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie "zwyklaczki", a te bransoletki z pierwszego zdjęcia chętnie bym założyła nawet wszystkie naraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet ostatni jest super . Bransoletki śliczne , masz nową na każdy dzień. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda duża ilość bransoletek na nadgarstku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W prostocie najczęściej tkwi cały urok. Wisior bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie zwykłe bransoletki - komplecik cudny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski wisior i kolczyki super ! Lubię niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna biżuteria!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny niebieski komplecik. Śliczne branzoletki. Uwielbiam branzoletki szkoda, że nie mogę ich nosić bo zaraz bym w pracy je pozrywala. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię się Tobie, że tworzenie biżuterii sprawiło Ci mnóstwo radości. To fajna sprawa, gdy powstają małe , kolorowe cudeńka i świecidełka ! Świetne bransoletki ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu i ma sprawiać samą przyjemność bo biżuteria prześliczna Ci wyszła, ten wisior uroczą ma oprawę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń