sobota, 16 marca 2019

Kartka z kwiatami

Pokażę dzisiaj moją pierwszą kartkę z kompozycją kwiatową. Jakoś wcześniej nie ciągnęło mnie, żeby tego rodzaju kartki tworzyć, aż do teraz. Często oglądałam kartki ślubne czy urodzinowe doświadczonych scraperek, ale nie miałam nigdy ochoty samej się za nie zabrać. Wydawało mi się, że te kwiatki, listki, motylki i inne duperelki ponawtykane do granic możliwości to nie moja bajka. I dalej jak widzę te koronki, gazy, jakieś pasty strukturalne, a to wszystko pochlapane jeszcze farbą, to prawdę mówiąc dziwię się, że na tak małej kartce to wszystko się zmieściło. Ale teraz już nie mówię, że nigdy nie spróbuję zrobić takiej pracy, bo jak widać gusta się zmieniają ;)
Na razie zaprezentuję Wam dość grzeczną karteczkę z kwiatami, które wykonałam sama przy pomocy prostych dziurkaczy ozdobnych.

A oto i ona:




Największą trudność sprawiło mi ułożenie tych wszystkich kwiatków i listków. Okazuje się, że to wcale nie takie proste, aby uzyskać zgrabną kompozycję.
Dlatego podpatruję prace zdolnych, doświadczonych scraperek, które tworzą piękne kartki i wydaje się, że robią to z niesłychaną lekkością i polotem. Jeszcze dużo nauki przede mną :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko, miłego weekendu :)

7 komentarzy:

  1. Świetna kartka.
    Też długo przekonywałam się do przestrzennych kartek. Teraz embosing, pasta, gaza, sizal czy koronka leżą zawsze na stole podczas robienia kartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, bardzo mi się podoba taka kompozycja :) Patrząc po zdjęciach (i bez czytania opisu) też bym pomyślała, że zrobiłaś to z taką lekkością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła Ci bardzo interesująca karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :)
    Ja z całą pewnością mogę napisać, że to nie dla mnie ;) ale Twoimi pracami z przyjemnością się zachwycam :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna spokojna kartka ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje odczucia na temat przestrzennych i mediowych prac też ewoluowały z czasem :) Fajnie Ci wyszło :) Zajrzyj na bloga Artimeno-znajdziesz tam podpowiedzi, jak zrobić fajne kwiaty korzystając tylko z dziurkaczy. I na fanpage Wsparcie na starcie-marzec jest tam poświęcony właśnie kwiatom wszelkiej maści :)

    OdpowiedzUsuń