piątek, 16 czerwca 2017

Kilka słów o mnie...

Niedawno zostałam wyróżniona przez autorkę bloga Happyafterblog nagrodą Liebster Award. Dziękuję :)

A oto moje odpowiedzi na 11 zadanych w zabawie pytań:

1.Czy gdybyś mogła przenieść się w czasie i wpłynąć na przyszłość, to skorzystałabyś z tej okazji? Co byś zmieniła?
W swoim życiu raczej nic bym nie zmieniła, ale w życiu innych osób z całą pewnością ;)

2.Wyobraź sobie, że wygrałaś 1000zł i musisz te pieniądze wydać w ciągu jednego dnia. Co byś kupiła?
Przede wszystkim książki, potem włóczki i koraliki :)

3. Bez czego (oprócz tlenu i wody) nie wyobrażasz sobie życia na ziemi?
Bez moich bliskich.

4. Czy wierzysz w przepowiednie i dlaczego?
Nie wierzę, jestem realistką. A przynajmniej staram się taką być.

5. Gdyby w magiczny sposób mogło pojawić się przed Tobą idealnie przygotowane danie, to co by to miało być?
Nie mam pojęcia - akurat teraz nie mam na nic smaka ;)

6. Wybierasz ogród warzywny, czy ozdobny?
I warzywny i ozdobny.

7. Jakie zwierzę jako pierwsze przychodzi Ci do głowy, kiedy pomyślisz o czerwonym kolorze?
Wilk - bo jest związany z Czerwonym Kapturkiem ;)

8. Gdybyś mogła posiąść jakąś super moc, to co byś wybrała?
Chciałabym latać.

9. Co ekscytującego ostatnio Cię spotkało?
Nic. Moje życie toczy się spokojnie i pomalutku, ale tak mi jest dobrze. No, może ekscytujące było otwarcie paczki z nowo kupionymi książkami ;)

10. Gdzie chętnie spędziłabyś weekend?
Nad morzem.

11. Wolisz nosić spódniczkę czy spodnie?
Stanowczo wybieram spodnie - są wygodne, a to dla mnie ma duże znaczenie.

Słonecznie wszystkich pozdrawiam, buziaki :)

4 komentarze:

  1. Bardzo Ci dziękuję, za odebranie nominacji i fajnie jest się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć.
    Ja też lubię, kiedy życie toczy się spokojnie i pomalutku:) Dla mnie ostatnią ekscytującą rzeczą było dzisiaj wieczorem szycie malutkich spodni dla lalki:) Weekend nad morzem to jest to. Najchętniej wybieram się poza sezonem, kiedy jeszcze nie ma bardzo dużo ludzi.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się czytało :)
    U mnie też "spokojnie i pomalutku" i bardzo lubię ten stan.
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie bym spożytkowała ten tysiąc złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda życie spokojne i bez ekscytujących niespodzianek najlepsze xD

    OdpowiedzUsuń