środa, 14 maja 2014

Dzianinowe bluzeczki na wiosnę/lato

Dzisiaj pokażę kilka bluzek, które wykonałam jakiś czas temu, a nie prezentowałam tutaj na blogu. Są to dzianiny stworzone na zasadzie improwizacji, najczęściej wykonane w ten sposób, że najpierw robię karczek/górę jednym wzorem, a potem dorabiam dół innym wzorem. Włóczka to bawełna lub bawełna z dodatkiem wiskozy albo akrylu.







Ostatnia bluzka jest bardzo podobna do szarej z tego posta, którą niedawno prezentowałam.

Miłego wieczoru :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bluzeczki. Chociaż najbardziej podoba mi się ta pierwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne bluzeczki:)))))ale najpiękniejsza ta ostatnia:)Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się z kolei najbardziej druga podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!!!!! Zresztą wszystkie ciekawe bluzeczki ;-) Do wyboru do koloru!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bluzeczki są super, ale najbardziej w moim stylu jest ta pierwsza - niebiesko- szara:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te Twoje letnie bluzeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bluzeczki! Wszystkie bez wyjątku bardzo mi się podobają :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ich dużo !!!!! śliczne :-) ja bym je rok robiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne, sama nie wiem, która mi się najbardziej podoba ;-)
    Masz świetną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają :) chciałabym umieć takie robić...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne bluzeczki - zdolna z Ciebie dziewczyna Aniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczki super, bardzo mi się podobają.
    Ja też często zaczynam od karczka, a potem wymyślam ciąg dalszy.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne bluzeczki. Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najkorzystniejszy jest krój 3. Ogólnie wszystkie ciekawie się prezentują. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń