środa, 13 listopada 2013

Wyniki candy!

Przyszła pora na ogłoszenie wyników mojej zabawy. Odwiedziłam blogi wszystkich osób biorących udział w rozdawajce i dokładnie przeczytałam jeszcze raz uzasadnienia, w których mieliście przekonać mnie o swojej wygranej. Muszę się przyznać, że miałam nie lada problem z wyborem jednej tylko osoby. Jednak po głębokim zastanowieniu wybrałam
 
 
Bożenko, gratuluję :) Nie będę jednak od Ciebie wymagać podwiniętych rękawów przez całą zimę ;)))
Proszę o wiadomość na maila ( adres widoczny jest po lewej stronie bloga ).
 
A wszystkim bardzo dziękuję za wzięcie udziału w candy. Dzięki niemu poznałam dotąd nieznane mi ciekawe blogi. Za jakiś czas pewnie zorganizuję nową zabawę, chodzi mi po głowie konkurs, zgadywanka, coś, co byłoby trochę inne od zwykłego rozdawnictwa. Zauważyłam jednak, że nie wszyscy lubią włożyć trochę wysiłku w taką formę zabawy, tym bardziej doceniam te osoby, które bawiły się ze mną :)))
 
Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego wieczoru :)
 


8 komentarzy:

  1. gartki dla zwyciężczyni!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę :) Cieszę się, że poznałam Twoją twórczość :)
    Gratuluję Bożence
    Pozdrowionka, Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak cudnie. Cieszę się niesamowicie :-)))) Dziękuję ślicznie!!!
    Lecę pisać maila.
    Dziękuję!!!!!!!! :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Bożenki:) Dziekuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wybranej, a mnie żal, że to nie ja, buuuu... Poczekam na następną zabawę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla Bożenki, a Tobie Aniu dziękuje za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń