środa, 21 sierpnia 2013

Porządki i pomyłka

Ostatnio zrobiłam małe porządki wśród komentarzy, bo od jakiegoś czasu miałam problem z niechcianymi reklamami. W tej chwili tylko posiadacze konta Google będą mogli u mnie komentować. Wiem, że to lekkie utrudnienie, ale w ten sposób pozbędę się niepotrzebnego spamu. Podczas tego sprzątania skasowałam niechcący komentarz Marzenki, dlatego aby jej to jakoś zrekompensować, chciałabym w tym miejscu zachęcić Was do odwiedzenia jej bloga. Możecie tam znaleźć cudowne szydełkowe zabawki, które na pewno przypadną Wam do gustu. Są one bowiem wykonane z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, a przy tym po prostu ładne i kolorowe.
Marzenko, mam nadzieję, że takie rozwiązanie Cię satysfakcjonuje i nie będziesz miała mi za złe, że usunęłam Twój komentarz.
 
A w kwestii koralików nic się u mnie nie dzieje. Na razie warsztat zwinęłam do pudeł i czekam na odpowiednią chwilę/wenę, żeby wszystkie akcesoria znów wyciągnąć na światło dzienne. A mam w planach i prace koralikowe i szyciowe. Takie przerwy dobrze robią, bo potem człowiek ma więcej ochoty na dłubanie.
 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Życzę miłego wieczoru :)
 


4 komentarze:

  1. czekam z utęsknieniem na Twoje kolejne cudowne Twory

    OdpowiedzUsuń
  2. już się przestraszyłam, że komentarze google plus i że nie będę mogła, uffff
    taka przerwa potrafi doładować aklumulato i chęc na zabranie się do robienia czegoś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się gubię w tych wszelkich zawiłościach czy mam jakieś konto czy nie gdzie kliknąć itp.
    Aniu to ja czekam na wenę Twą, bo nadal nie mogę wyjść z podziwu dla bransoletek :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę tak próbę , czy mój komentarz się opublikuje bo konta chyba nie mam, ale pewna nie jestem.

    OdpowiedzUsuń