sobota, 27 lipca 2013

W paseczki

Najprostszy wzór, a ile ma w sobie uroku - paseczki. Wszelkie brązowe i beżowe koraliki przydały mi się do tej pracy. Guzik dzisiaj znaleziony w zasobach mojej mamy i od razu wykorzystany.
 
 
 
 
Bardzo mi się podoba takie zapięcie z guzików na stopce. Wygląda to estetycznie i jest wygodne.
 
*****
 
Pochwalę się wyróżnieniem, które otrzymałam od Azalii :)
 
 
Grażynko, bardzo dziękuję :)))
 
Kiedyś już o sobie pisałam w związku z podobną zabawą, więc nie będę się powtarzać.
 
Bardzo dziękuję za tyle przemiłych komentarzy pod ostatnim postem :)
Życzę wszystkim miłej niedzieli :)
 


14 komentarzy:

  1. Aniu, Ty chyba wczoraj miałaś imieniny. Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń.
    Piękna ta nowa bransoletka. W ogóle nie mogę się nacieszyć oglądając Twoje biżutki. Córce bardzo się podobają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i pięknej bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  3. To są koraliki! Super, z daleka wygląda jak włóczka ^^' Ja też ostatnio jestem fanką minimalizmu i prostoty ;p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://curiouscreativeness.blogspot.com/2013/07/halo-taxi.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu piękna!!!! Też lubię takie zapięcia , są łatwe w użyciu xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ale się rozszalałaś - bransoletki przecudnej urody co jedna to piękniejsza :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje bransoletki są cudowne!
    Pozdrawiam. Lafemka.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna klasyka. nic dodać nic ująć. nie przeładowane, klasyczne. cudo

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, ta bransoletka będzie idealnie pasować do torebki. Kolorki podobne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak ze sweterka. Aż niesamowite, że to z koralików:)

    OdpowiedzUsuń