piątek, 1 października 2021

Przeczytane we wrześniu

Tym razem udało mi się przeczytać trzy książki. Oto one:

Piętno - Przemysław Piotrowski

Wszyscy jesteśmy podejrzani - Joanna Chmielewska

Wszystko dla pań - Emile Zola

"Piętno" to początek cyklu z komisarzem Igorem Brudnym. Jeśli ktoś lubi mroczne i krwawe thrillery, to ta pozycja na pewno mu się spodoba. Ja już sięgnęłam po drugą część.

Książki Joanny Chmielewskiej zawsze mnie bawiły, ale chyba powoli zaczynam wyrastać z prozy tej autorki, bo ta pozycja była dla mnie średnio zabawna. Nie porwała mnie i już. Przy czym dawno temu tę książkę czytałam i w mojej pamięci zapisała się jako niezła rozrywka. Więc zdziwiłam się, że teraz już tak jej nie oceniam.

A ten kto lubi Emila Zolę, to "Wszystko dla pań" powinno mu przypaść do gustu.

Pozdrawiam Was ciepło, buziaki :)


12 komentarzy:

  1. Gratuluję Aniu wyniku czytelniczego. Kiedyś zaczytywałam się Chmielewską i też mnie kiedyś bawiła, teraz chyba mi się przejadła, i jej ksiązki mnie normalnie nie bawią, nawet po nie nie sięgam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz tak samo jak ja z Chmielewską. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja za Chmielewską nigdy nie przepadałam. Fajny wynik czytelniczy, Aniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu bardzo lubiłam tę autorkę, a teraz chyba z niej wyrosłam, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Chmielewska! uwielbiam, do tej pory lubię wracać do jej książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inne jej książki by mi się spodobały, ale na razie sobie od niej odpocznę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Aniu mroczno i kryminalnie chyba Chmielewską czytałam - haha oj tak zmienni jesteśmy, co nas bawiło lata temu teraz może już niekoniecznie Ja sięgnęłam po Szwaje opowiadania no cóż, taka forma mi nie podeszła.. to niezłego dreszczyku życzę w październiku buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać z wiekiem gusta się zmieniają. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetny czytelniczy wynik! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się czytać jak najwięcej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Aniu, jeżeli nie szukasz krwawych kryminałów, tylko takich z przymrużeniem oka, może spróbuj Alka Rogozińskiego?
    A jeżeli chodzi o klasykę kryminału, to wiadomo - Królowa jest jednak - Agatha Christie i te kryminały czytam z ciekawością, bo i tło jest dobrze zarysowane i nie są zbyt krwawe i makabryczne zbrodnie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alek Rogoziński mi niezbyt podszedł, ale może to była wina fatalnie wydanej książki z ogromną ilością błędów literowych itd. Tego się nie dało czytać. No i się zniechęciłam ;) A Agatha Christie zestarzała się trochę i już mnie nie kręci.
      Coś ostatnio jestem strasznie wybredna i krytyczna ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń