piątek, 2 października 2020

Wyzwanie: Resztki, ścinki i recykling

We wrześniu swoją pracę resztkową zgłosiła Beatka. Wykonała szydełkowe ubranka dla lali:

I chociaż zapał do zabawy chyba trochę zmalał, to mimo wszystko bawimy się dalej :)

Pod tym postem możecie przez cały październik zostawiać w komentarzach linki do postów ze swoimi pracami, a ja opublikuję je na początku listopada. Prace nie muszą być wykonane w październiku, mogą być wcześniejsze.
Uwaga: zostawiając link do swojego posta zgadzacie się na publikację zdjęć swoich prac na moim blogu.
Więcej o wyzwaniu "Resztki, ścinki i recykling" dowiecie się tutaj.

Zgłaszając swoją pracę umieśćcie banerek zabawy na blogu lub w poście.


Życzę Wam miłego weekendu :)

 

9 komentarzy:

  1. Buu, a ja nic nie zdążyłam zrobić :( Mało tego, miałam bardzo bogate plany i nic z tego nie wyszło. Może w tym miesiącu się uda?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lalunia. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze ubranko dla lali.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. We wrześniu zrobiłam recykling pudełka po margarynie. Ozdobiłam go haftem wykonanym na kawałku kanwy, resztkami mulin, przykleiłam perełki i wstążkę, która została z bukietu. Zdjęcie tu:https://haftipatchwork.blogspot.com/2020/09/wyzwanie-3-sukienka.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna praca!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ubranko. Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  7. No bo to z tymi resztkami to ciężko bywa haha coś zostaje w mym przypadku 2- 3 metry no i stwórz tu coś dobrze że mam taką małą damę teraz hihi ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dokończyłam okładkę na notesy https://barbaratoja.blogspot.com/2020/10/przyda-sie.html, taki mały recykling.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ostatnią chwilę, ale zgłaszam https://mojehobby-mojapasja.blogspot.com/2020/10/resztki-scinki-i-recykling-pazdziernik.html

    Spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń