czwartek, 1 stycznia 2015

Podsumowanie czytelnicze

No to nastał Nowy Rok 2015. Ależ futurystyczna data! Kiedy byłam dzieckiem, to wydawało mi się, że to niemożliwe, żeby taki rok kiedykolwiek się pojawił. To było takie nieosiągalne. No chyba, że w filmach science-fiction. A tu - proszę bardzo! Nie dość, że jest, to w dodatku ja takiej daty doczekałam i nie jestem jeszcze taka stara ;)
A skoro jesteśmy przy Nowym Roku, to życzę Wam wszystkiego najlepszego, dużo radości, uśmiechu, zdrowia i spełnienia tego, co sobie zaplanowaliście :)
I jeszcze chciałam podziękować serdecznie za wszystkie życzenia, które otrzymałam od Was różnymi drogami :)

A teraz podsumowanie poprzedniego roku. Przeczytałam mniej książek niż w roku 2013, ale i tak się pocieszam, że normę czytelniczą przeciętnego Polaka przekroczyłam wielokrotnie, więc czuję się usprawiedliwiona ;)

1. Zupa z ryby fugu - Monika Szwaja
2. Sklepik z niespodzianką. Bogusia - Katarzyna Michalak
3. Sklepik z niespodzianką. Adela - Katarzyna Michalak
4. Sklepik z niespodzianką. Lidka - Katarzyna Michalak
5. Tylko mnie poproś - Sylwia Day
6. Sosnowe dziedzictwo - Maria Ulatowska
7. Pensjonat Sosnówka - Maria Ulatowska
8. Domek nad morzem - Maria Ulatowska
9. Inferno - Dan Brown
10. Mąż zastępczy - Joanna M. Chmielewska
11. Martwe jezioro - Olga Rudnicka
12. Czy ten rudy kot to pies? - Olga Rudnicka
13. Czeki bez pokrycia - Tadeusz Dołęga-Mostowicz
14. Podróż do miasta świateł. Rose de Vallenord - Małgorzata Gutowska-Adamczyk
15. Zacisze 13 - Olga Rudnicka
16. Zacisze 13. Powrót - Olga Rudnicka
17. Kosmiczne tajemnice Majów - Erich von Däniken
18. Kłopoty z nieznajomym - Maja Kotarska
19. Klub Mefista - Tess Gerritsen
20. Żony i córki - Elizabeth Gaskell
21. Lilith - Olga Rudnicka
22. Zamień chemię na jedzenie - Julita Bator
23. Rodzina Wenclów. Wspólnik - Lena Najdecka
24. Rodzina Wenclów. Układ - Lena Najdecka
25. Śmierć w Breslau - Marek Krajewski
26. Szczęśliwy pech - Iwona Banach

6 komentarzy:

  1. Życzę Ci, aby ten Nowy Rok przyniósł dużo zdrowia, uśmiechu, weny twórczej i... jeszcze więcej przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wspaniała lista przeczytanych i jakże prze zemnie też znanych ;) Ostatnio też się nad Ulatowską zastanawiałam ...
    Życzę byś i w tym roku trafiła na fajne pozycję i oczywiście dużo wspaniałych pomysłów na nowe prace :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! Twoja lista jest całkiem imponująca. Mam ochotę przeczytać pozycje Ulatowskiej i Rudnickiej bo jeszcze nie miałam przyjemności z nimi się zapoznać ;-) Widzę u Ciebie K.Michalak - ja jak się dorwałam do jej książek to od razu przeczytałam 10 tytułów tak mnie wzięło ;-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń