poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wymianka z Azalią

Jakiś czas temu Azalia poprosiła mnie o bransoletkę z koralików dla swojej córki. W zamian miałam dostać torebkę. I dzisiaj ją otrzymałam, ale oprócz niej w paczce były inne rzeczy. A jakie, to możecie zobaczyć na zdjęciach:


 

Do torebki w cudnych energetycznych kolorach dołączone były: sówka, broszka, ubranko na telefon i kolorowe zamotki. Sówka jest taka milusia, że aż mi się robi miło od samego patrzenia na nią :)
Bardzo Ci Grażynko dziękuję za wspaniałą wymiankę :)))

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, witam nowych obserwatorów :)
Miłego dnia :)
 

8 komentarzy:

  1. Aniu, nie wiem czy mi wypada pisać komentarz, ale chcę Ci podziękować za miłą "współpracę" i za ciekawą wymiankę. A także powiedzieć, jak bardzo mi miło, że jesteś zadowolona z przesyłki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zadowolona ze współpracy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Aniu rzeczywiście ta sówka da się lubić :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentów nie chwalę, bo zupełnie nie mój styl. Natomiast zachwycam się Twoimi pracami, głównie bransoletkami. Ja robię chusty na szydełku. Mam ich na koncie już ponad 40. Życzę Ci nadal tak udanych i artystycznych wyrobów i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta torebka, trochę meksykańska
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. To są kolorki i wzorki, które i ja lubię :) Torebeczka super i sówka, i etui !!! Piękny komplecik :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna torebeczka, ale sowa powala ;p

    OdpowiedzUsuń