poniedziałek, 5 lutego 2018

Sweter z włóczki cieniowanej

Mam do pokazania następny sweter. Zrobiłam go jeszcze w styczniu. Użyłam dwóch włóczek - jedna to cieniowana Alize superlana klasik BD (75% akryl, 25% wełna), druga to Angora Ram (40% moher, 60% akryl). Dziergałam drutami nr 7 i 6 (ściągacze).



Jak widzicie sweter ma prostą formę, tak jak moje ostatnie udziergi. Sam dobór włóczek daje wyrazistość swetrowi i nic więcej tu nie potrzeba.
Gruba włóczka i prosta forma powodują, że praca idzie szybko, a ja w krótkim czasie mogę się cieszyć nowym ciuszkiem. To lubię :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko, buziaki :)

19 komentarzy:

  1. Jakie świetne połączenie kolorów - nie wiem jak to robisz, ale zawsze się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt uzyskałaś łącząc obie włóczki, sweterek jak malowanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek efektownie wygląda;- podoba mi się.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały sweterek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam właśnie fazę na tego rodzaju swetry, jest fantastyczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory wyszły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze fajniejszy niż poprzdni

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy takim melanżu nic więcej nie trzeba. Sweterek jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie proste formy, są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałam wszystkie ostatnio pokazywane przez Ciebie swetry i wszystkie są wyjątkowe w swej prostocie i barwie. Takie właśnie najtrudniej się robi gdyż widać każde potknięcie dziewiarki. Twoje są super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie proste pasiaki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. On jest cudny, podkradłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek bardzo ładnie wyszły te cieniowania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ciepłe sweterki, Twój jest super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super sweter!! Masz rękę do dzierganek :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweter. Ładnie rozłożone kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest i na pewno cieplutki

    OdpowiedzUsuń