piątek, 9 czerwca 2017

Szydełkowa sukienka

Bardzo chciałam sobie zrobić ażurową szydełkową sukienkę. Najpierw pooglądałam dużo takich sukienek w internecie i w gazetkach robótkowych. Potem dobrałam włóczkę do tego projektu i zebrałam wzory z których mogłabym skorzystać podczas dziergania. A potem zaczęłam improwizować. Praca wcale nie szła mi tak dobrze jak się spodziewałam. Musiałam pruć kilka razy moją robótkę na różnych etapach, żeby dopasować sukienkę do mojego wyobrażenia i mojej figury ;)
Ale jest! I dzisiaj mogę Wam ją zaprezentować w całej okazałości:





Włóczka to Alize Diva (100% mikrofibra). Zużyłam ok. 5 motków, mniej niż się spodziewałam. Użyłam szydełka nr 3.

To moja pierwsza sukienka, ale nie ostatnia. Mam już następne motki przygotowane na drugą w innym kolorze.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, buziaki :)

16 komentarzy:

  1. Aneczko, cudowna sukienka, nie mówiąc o Twojej figurze. jak modelka. Piękny kolor-mój ulubiony, misterny wzór. Jesteś mistrzynią. Ja nie dałabym rady dziergać tak dużo. Dlatego robię małe rzeczy, bo szybko ubywa robótki i szybko widać efekt.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszła. Bardzo podoba mi się wzór i kolor.
    Pod spodem jest podszewka? Osobiście zmieniłabym ją na nieco ciemniejszą. Ale to moje osobiste upodobania :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod spodem jest halka w cielistym kolorze. Może dokupię jeszcze w innych kolorach, ale oferta w sklepie wcale nie jest taka bogata, więc cielisty jest najlepszym rozwiązaniem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wow, świetnie wygląda i leży idealnie :) Nawet nie próbuję sobie wyobrażać ile to pracy z wydzierganiem takiej sukienki, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię, że będziesz robić kolejną bo ta jest idealna:) Pięknie wyprofilowana:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka a taki sukces :), czekam na kolejne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu piękna sukienka :) jest idealna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka wyszła pięknie, a Ty Aniu, równie pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześwietna sukienka! Gratuluję projektu. Naprawdę fajnie leży.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Award i będzie mi bardzo miło, jeśli znajdziesz chwilkę czasu na zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sukienka jestem zauroczona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycam się sukienkami ręcznie szydełkowanymi zawsze zapierają dech w piersi <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, zarówno pod względem koloru jak i wzoru:)

    OdpowiedzUsuń