środa, 29 lipca 2015

Wisior - haft koralikowy

Przedstawiam znów niezbyt skomplikowany wisior, tym razem w dość mrocznej odsłonie. Kamień, który obszywałam jest w takich kolorach, że trudno mi było dobrać odpowiednie koraliki. Dlatego zdecydowałam się na metaliczne odcienie i czerń. Dla urozmaicenia faktury dodałam kilka kryształków FP. Ozdoba zawisła na sznurze spiralnym, w którym główną rolę odgrywają również czarne koraliki.




Wisior ma być prezentem i mam  nadzieję, że przypadnie do gustu obdarowanej.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego dnia :)
 

11 komentarzy:

  1. Pięknie oprawiony, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wszystko wypadło, podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie by przypadł do gustu - jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie oprawiłaś ten kamyczek, wszystko pasuje do siebie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny wisior cudny kamień i oprawa przepiękna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, masz tyle pomysłów i każdy piękniejszy. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny:) czy mogłabyś mi poradzić gdzie najlepiej w necie nauczyć się opłacać kamień:) serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, rozumiem, że chodziło Ci o oplatanie kamienia ;) Zajrzyj sobie na te strony:
      1) http://blog.sklepbukowiec.pl/index.php/2012/04/23/haft-koralikowy-sciegi-podstawowe-tutorial/
      Ja korzystałam właśnie z porad na stronie sklepu Bukowiec.
      2) http://beadbeauty.pl/jak-zrobic-broszke-z-kaboszonu-inf-12.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. To nic, ze mroczny ale jaki elegancki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń