środa, 2 października 2024

Przeczytane od maja do września

Słabiutko idzie mi ostatnio czytanie, ale mam dużo innych zajęć i z książkami jakoś tak mi nie po drodze.

Przeczytałam tylko dwie książki:

Plantageneci. Waleczni królowie, twórcy Anglii - Dan Jones

Zwykła przyzwoitość - Wojciech Chmielarz

Książka "Plantageneci" opowiada historię królewskiej dynastii, która rządziła Anglią od 1154 do 1399 roku. Pozycja ta ma ponad 600 stron, do tego mnóstwo dat, nazw, imion i nazwisk, więc czytanie szło mi bardzo powoli. Musiałam mocno się skupiać, żeby choć częściowo zapamiętać podane informacje. Ale oczywiście polecam tę pozycję, szczególnie tym, którzy lubią historię świata.

"Zwykła przyzwoitość" to trzecia część kryminałów z Bezimiennym. Wybrałam ją jako lżejszą lekturę i przeczytałam szybko i z zainteresowaniem.

Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz