niedziela, 19 maja 2024

Do przechowywania

Niedawno zrobiłam coś, co może służyć do przechowywania zdjęć lub notatek czy dokumentów. Album (tak tę rzecz nazwijmy) ma wymiary 15x21 cm, posiada dwie kieszonki oraz dwie klapki na górze okładki chroniące zawartość przed wypadnięciem ze środka. Do zamykania całości służą wstążeczki wklejone pod papier ozdobny.



Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się jak zrobić album, w który nie trzeba wklejać zdjęć i wymyśliłam właśnie takie coś.

Bardzo podobają mi się własnoręcznie wykonane albumy z mnóstwem miejsca na fotografie, ale ja najbardziej lubię oglądać je kiedy są luzem i mogę każde zdjęcie wziąć do ręki.

A Wy jakie macie preferencje co do albumów na zdjęcia?

Pozdrawiam serdecznie :)


13 komentarzy:

  1. Też nie przepadam za albumami. Roboty z nimi sporo a zdjęcie tez wolę oglądać z ręki. Twoje pudełeczko album jest świetne. i fajnie się będzie z niego oglądać i przechowywać zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i na pewno pojemny album, Aniu. Ja też lubię brać zdjęcia do ręki, chociaż wklejone w album także mi się podobają. Nie lubię oglądać ich na ekranie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) W komputerku też mam sporo zdjęć, więc z konieczności oglądam również i tam. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i pomysłowy i ma się tobie sprawdzać to najważniejsze :) Ja się nie zastanawiałam robiło się wkładało w kieszonki albumu i tyle W pewnym momencie sporo zdjęć zawisło w ramkach ...ale chyba mniej ich sobie robimy hmmm ....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :) Ja chyba też robię nam mniej zdjęć, więcej za to otoczeniu ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kocham zdjęcia, chyba w każdej postaci. Chociaż z moim charakterem preferuję te bardziej poukładane, najlepiej chronologicznie. Nie jest dla mnie istotne czy przyklejone, czy luzem.
    Twój album użyłabym na papiery, których u mnie zawsze jest zatrzęsienie lub na pocztówki, które zbieram :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kiedy zdjęcia są poukładane chronologicznie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetny patent :) coś co jest praktyczne i do tego super wygląda :) ja też lubię gdy zdjęcia są porządnie i chronologicznie poukładane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest rewelacyjny, mam kilka albumów, rodzinny, panieński, albumy wnuków, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń