piątek, 11 sierpnia 2023

Bluzeczka na drutach

Dzisiaj chcę Wam przedstawić bluzeczkę z krótkim rękawkiem wydzierganą na drutach. Dobrałam tutaj trzy nitki o podobnej grubości i pasujące do siebie kolorem, a dodatkowo jako bazę użyłam cienkiego miękkiego bawełnianego kordonka. Włóczki jak zwykle są resztkowe, niektóre nawet sprzed kilkudziesięciu lat. Nie wykorzystałam ich do końca, zostało mi tych resztkowych motków w zasadzie na drugą bluzeczkę.


Dziergałam drutami nr 4, a ściągacze nr 3,25.

Rękawki są tylko lekko zaznaczone, a przy szyi zamiast ściągacza zastosowałam ścieg francuski.

I to tyle na dzisiaj. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i mam nadzieję, że będę tu trochę częściej.


16 komentarzy:

  1. Aniu, bardzo ładna bluzeczka, podoba mi się kolorystyka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, piękną zrobiłaś bluzeczkę. Stonowana kolorystyka, ładne wykończenie przy szyi - musi się jeszcze lepiej prezentować na człowieku :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że na człowieku wygląda dobrze, ale zdjęć nie będzie ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piekna bluzeczka, kolory udało się ładnie rozłożyć, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Resztkowych włóczek Ci u mnie dostatek, niestety nie preferuję ciuchów z włóczki na lato, więc sobie leżą. Ale myślę że Twoja bluzeczka z resztek jest super !! jak siebie znam dorobiłabym do niej rękawki i jak nic bym w niej chodziła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bluzeczki lubię na wiosnę, bo latem mi za gorąco. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna bluzeczka wyszła Ci wspaniale - niech się dobrze nosi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka, tylko chyba nie na te upały. :)
    Fajnie rozłożyłaś kolory.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W upały noszę inne stroje, a ta bluzeczka będzie na trochę chłodniejsze dni. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cudna bluzeczka z resztek ! Zachęciłaś mnie do robótek ! Może i ja zrobię coś dla siebie ? Dawno nie dziergałam bluzeczek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę Twoje dziergane dzieła :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bardzo ładna, delikatna bluzeczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń