wtorek, 17 stycznia 2023

Sweter na drutach

Wciągnęło mnie dzierganie na drutach i tym razem mam do przedstawienia beżowy sweter, który wykonałam pod koniec grudnia. Połączyłam w nim dwie włóczki: bawełniano-akrylową i bambusową. Nigdy jeszcze z nici z bambusa nic nie robiłam, czytałam jednak, że taka włóczka ma tendencję do wyciągania się podczas prania. Swetra jak dotąd nie wyprałam, ale mam nadzieję, że dodatek włóczki bawełniano-akrylowej wzmocni całą pracę i utrzyma jej kształt. Ale to się okaże podczas dalszego użytkowania.

 

Zbliżenie na wzór:

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)


31 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wzór. Prosty i jednocześnie efektowny. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweter :0) dobrze, że wybrałaś taki wzór, jest idealny i nawet gdyby sweterek raczył się po praniu wyciągnąć, to mu nie zaszkodzi :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sweter jednak pozostanie w dotychczasowej formie ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zacznę od tego że Cię podziwiam za ten sweter !! Piękny jest, i mimo że na drutach robię to fakt że się na nich długo dzierga. Włóczek mam mnóstwo, ale jakoś się nie mogę zmobilizować żeby złapać za druty.
    Mam nadzieję że się nie naciągnie po praniu, bo szkoda by było Twojej roboty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić na drutach i chyba wolę też same dzianiny wykonane w ten sposób niż szydełkowe. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękny wzór, Aniu, sweterek wyszedł rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek!!! Podoba mi się też kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweter. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sweter i świetny splot zastosowałaś. :)
    Dawno nie robiłam swetrów, ale u mnie to już chyba przeszłość. :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jednak wrócisz do tego :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Do swetrów raczej nie wrócę, ale małe formy od czasu do czasu powstaną. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Świetny sweterek , pięknie się prezentuje. Gratuluję wykonania. Ja ostatnio też wzięłam się za dawno zapomniane druty. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam !! Dla mnie stworzenie takiego swetra to prawdziwa magia :) ma piękny naturalny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek . Chciałabym taki mieć, na pewno jest bardzo ciepły . Podoba mi się kolor.😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sweterek i modny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Nie wiem czy jest modny, bo na to mniej zwracam uwagę. Ale jak trafiłam z nim w modę, to dobrze ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ładny i ciepły sweterek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterk rewelacja! Wszystko mi się w nim podoba wzór, kolor i fason.
    Niech się dobrze nosi😄

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek super się prezentuje Aniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń