niedziela, 15 września 2019

Dwie kartki w beżach i brązach

No i dopadło mnie szarpanie brzegów i koronki ;))) I z tego szarpania powstały dwie karteczki w stylu vintage. Na razie bardzo proste, nieprzeładowane, bo dopiero testuję co i jak. Do tej pory lubiłam karteczki, w których wszystko jest zrobione prościutko, gładziutko i równiutko ;) Ale spróbowałam w końcu czegoś innego.

A oto efekt:



Ostatnio kupiłam kilka kolekcji vintage-owych papierów, więc niewykluczone, że takich prac powstanie więcej.

Pozdrawiam słonecznie, buziaki :)

18 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszło!!! Działaj dalej. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające karteczki! Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam ponownie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki wyszły śliczne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu w prostocie tkwi piękno - karteczki cudne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no :) Super! Lubię podglądać Twoje kolejne prace. Ciągle w nich coś nowego. I coraz "grubiej" ;)
    Twoje vintage na w sobie to coś. Zwłaszcza ta druga kartka mi się podoba. Ta koronka jest fajnym dopełnieniem :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem - coraz "grubiej", ale jak ja to włożę do koperty? ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Ja swoje bardziej puchate kartki świąteczne wysyłałam do rodziny w kopertach bąbelkowych. I nic im się nie działo. A jeśli to bardziej oficjalna okazja, to są dostępne w sklepach scraperskich koperty grube na kilka milimetrów, albo specjalne pudełka pod wymiar bazy kartki. Albo sama robisz :)

      Usuń
    3. Dzięki za rady. Też myślałam o kopertach bąbelkowych.

      Usuń
  6. Piękne karteczki. Super zestaw kolorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie karteczki wyszły pięknie, lubię taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Ja też zaczynam lubić ten styl :)

      Usuń
  8. Piękne karteczki Aniu :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)

    OdpowiedzUsuń