niedziela, 1 stycznia 2017

Przeczytane w 2016 roku

Witajcie w Nowym 2017 Roku :)
Życzę Wam, i sobie również, przede wszystkim zdrowia, a oprócz tego szczęścia, pomyślności i zadowolenia z siebie i swoich poczynań w każdej dziedzinie życia.
Chciałam też podziękować za życzenia świąteczne, które od Was otrzymałam różnymi drogami :)

A teraz przechodzę do mojego corocznego podsumowania czytelniczego. W 2016 roku udało mi się przeczytać więcej książek niż w poprzednim. Miałam na to trochę więcej czasu, bo nie zajmowałam się rękodziełem, na które zwyczajnie nie miałam ochoty.

A oto moja lista lektur:

1. Morderstwo niedoskonałe - Agnieszka Krawczyk
2. I po cholerę mi to było! - Marta Osa
3. Zawracanie głowy - Monika B. Janowska
4. Tam, gdzie twój dom - Iwona Żytkowiak
5. Twardzielka - Mariusz Zielke
6. Kusicielka - Karen Robards
7. Sny - Janusz Koryl
8. Coraz mniej olśnień - Ałbena Grabowska-Grzyb
9. Były sobie świnki trzy - Olga Rudnicka
10. Sprawa dla jednego - Jerzy Edigey
11. Diablica - Fay Weldon
12. Diabeł w sierpniową noc - Susan Howatch
13. Zatoka śpiewających traw - Stanisława Fleszarowa-Muskat
14. Trzydziesta pierwsza - Katarzyna Puzyńska
15. Ceremonia - Janusz Koryl
16. Mężczyzna do towarzystwa - Dominika Stec
17. Osobne łóżka - LaVyrle Spencer
18. Rzeka zimna - Magdalena Kawka
19. Złotousta diablica - Jaye Wells
20. Ukochany z piekła rodem - Alek Rogoziński
21. Z jednym wyjątkiem - Katarzyna Puzyńska
22. Ross Poldark - Winston Graham
23. Demelza - Winston Graham
24. Na spokojnych wodach - Viveca Sten
25. W zamkniętym kręgu -  Viveca Sten
26. Właściwie bez winy -  Viveca Sten
27. Tej nocy umrzesz -  Viveca Sten
28. Młyn nad Czarnym Potokiem - Anna J. Szepielak 
29. Garnitury w prążki - Faith Bleasdale
30. Rok w Poziomce - Katarzyna Michalak
31. Zbrodnia na festynie - Agatha Christie
32. Gorączka chwili - Viveca Sten
33. W stronę grozy -  Viveca Sten
34. Huragan miłości - Sandra Brown
35. Entliczek pentliczek - Agatha Christie
36. Utopce - Katarzyna Puzyńska
37. Łaskun - Katarzyna Puzyńska
38. Nowy wspaniały świat - Aldous Huxley
39. Układ - Janusz Koryl
40. Kasacja - Remigiusz Mróz
41. Zaginięcie - Remigiusz Mróz
42. Jeremy Poldark - Winston Graham
43. Rewizja - Remigiusz Mróz
44. Głos serca - LaVyrle Spencer
45. Warleggan - Winston Graham

I jeszcze dopiszę ilość pozycji przeczytanych przez mojego męża - 67. To naprawdę bardzo dobry wynik, bo jest niezwykle zapracowany, a i tak potrafi aż tyle książek w ciągu roku przeczytać.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :) Buziaki :)

4 komentarze:

  1. ♥♥♥Szczęśliwego Nowego Roku♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) I tak samo dużej (albo jeszcze większej) liczby przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długaśna lista w nowym roku życzę dwa razy tyle :)

    OdpowiedzUsuń